22 min ventetid på ingenting

Endnu et surt opstød fra mig, men sådan er det. Jeg har nemlig modtaget min BS oversigt og fundet ud af at Tre-For igen er begyndt at opkræve for 3 måneder af gangen selvom at vi har en aftale om månedsfaktura mod et ekstra lille gebyr. Det synes jeg så ikke at det var i orden, det ville jeg fortælle dem. Jeg ringer så til deres kundeservice på det nummer jeg altid plejer at ringe på, der kan man nu kun få oplyst driftstatus eller få fat i Døgnvagten til el og vand. Så kiggede jeg efter et nyt nummer, det fandt jeg så også på hjemmesiden. De har så afskaffet den trykknap omstilling, som altid har været der. Nu havner man i en telefonkø. Jeg endte som nummer 10. Efter 22 min kom jeg igennem og forklarede dem tingene som det nu var og blev stillet videre til en anden medarbejder, som skulle have historien én gang til. Denne medarbejder kunne så fortælle mig at den afdeling, som jeg skal tale med er på kursus idag, og jeg kan ringe igen imorgen. Tak for lort.
Jeg har i det mindste fået et direkte nummer til afdelingen. Det minder lidt om det gamle hovednummer, håber ikke at det blot er en automatisk svarer af en eller anden art.

Skriv et svar